miércoles, 16 de febrero de 2011

Una nova vida

Bé, bon dia a tothom.
Trob que ja es hora d'escriure un poquet per aquí, ja que després de 5 mesos per la illa gran, puc expressar un poc com és la meva nova vida.
Realment, es difícil començar, perquè han passat moltes coses, moltes classes, molts companys, i es complicat poder contar-ho tot en unes simples paraules. Perquè tot el que una persona du de dins, es difícil sempre plasmar-ho en un paper. Encara que també pens, que lo més important es que tot això quedi al cor, perquè es allà on mai es borra.
Bé, no sé, no sé com puc expressar tot el que estic visquent. Som feliç, estic estudiant una carrera que m'agrada, he conegut nous companys, això es molt més gran que a Eivissa i el contacte amb els professors és molt més distanciat. Però bé, també té coses positives, com que hi ha molts més recursos que a Eivissa o com que l'horari està molt més regulat i equilibrat.
Fa poc hem acabat els exàmens; hi ha de bons, però també de dolents; de complicat i més fàcils...Això gairebé es com a la meva illa.
Es mallorquí no ho duc tan bé, jaja, és una mica diferent. A vegades, hi ha paraules que ni entenc; i l'accent també és peculiar. Però, en general, són molt bona gent! :)
Segueisc lluitant amb el català de primer, i amb algunes que no em varen convalidar de primer; i lluitant a la vegada amb la meitat d'assignatures del segons curs. Poc a poco i amb bona lletra esper poder arribar a aconseguir-ho.
Intent continuar amb aquest portafoli, de la millor manera posible, sempre que puc ho faig. Pas apunts aqui, public treballs; però a vegades anyor molta ajuda que abans tenia allà, a Eivissa, l'illa bonita.
Així que bé, crec que això es un poc tot el que ara mateix he de dir; més endavant continuaré escrivint.
Moltes gràcies,
Aaaaaaalba Jiménez!

No hay comentarios:

Publicar un comentario