viernes, 5 de febrero de 2010

El primer semestre ha acabat!



Bé, aquí estic, escribint després de quatre mesos que cap de nosaltres oblidarà. Quatre mesos marcats per un treball dur que hem realitzat tots nosaltres, i que al cap i a la fi, prompte sortiràn els resultats...No ha estat gaire fàcil, ja que el primer contacte amb la universitat (en el meu cas) sempre porta sorpreses, desilusions, alegries, i de tot un poc; però sempre ho he agafat amb ganes i fins i tot amb il·lusió!


Ja ha acabat el primer semestre, ja han acabat tots els exàmens, després de tot, puc notar una gran relaxació al meu món interior... La veritat es que han estat unes setmanes carregades d'estrès i de nirvir, però una vegada que ja han finalitzat em sento molt bé i molt animada per a continuar les classes (encara que m'agradaria que hi haguessin una mica més de vacances, i no simplement un finde...) !


Ara comença una nova etapa, que el millor que puc fer es agafarla amb ganes i motivació, ja que aquest camí es només el principi de un món que m'agradarà moltíssim i que em farà molt feliç. Vull continuar formant-me com a mestra, i com una bona mestra. De moment l'experiència ha estat bastant bona, llevant el període de exàmens que tants mals de caps ens han portat, aquest principi universitari ha estat una gran experiència...!

No hay comentarios:

Publicar un comentario